Обираємо мотошлем
Шолом рекомендується купувати максимально дорогий, який ви можете собі дозволити. На цьому елементі екіпіровки точно економити не потрібно. І тут справа не тільки в безпеці, але і в комфорті. Дешеві шоломи з Піднебесної (саме дешеві!), Крім того що їздити в них небезпечно, ще й галасливі, важкі, в них задуває вітер. Відсутність комфорту в результаті змусить купити дорожчий, якісний і оснащений шолом.
Вы можете Купить шлем для мотоцикла по выгодной цене и отличного качества на сайте магазина.
З іншого боку, потрібно порівнювати свої можливості. Краще купити недорогу мотоекіпіровку, але всю, ніж їздити в шоломі за 2000 білоруських рублів без інших елементів захисту. Наприклад, пристойні шоломи можна купити в межах 400 рублів, і це будуть сертифіковані і перевірені моделі.
Дуже важливо підібрати шолом за розміром. Тому що якщо помилитися, то можуть виникнути серйозні проблеми з безпекою. У двох останніх мото-ДТП, що сталися в Білорусі, з трьох осіб злетіли шоломи (!), Двоє з них при цьому загинули, третій - у важкому стані. Тому толку від шолома, який для мотоцикліста або пасажира нормально не підібрати або погано застебнутий, - нуль. Застібати ремінь шолома під підборіддям потрібно так туго, як це можливо без заподіяння болю і сильного дискомфорту. Застібки не повинні бовтатися на ремінці, повинні бути щільно стягнуті під підборіддям.
Примірка шолома обов'язкове! Не купуйте такі речі через інтернет, не примірявши перед цим саме цю модель в магазині. У різних виробників своя маркування: наприклад, Shark розміру M може не збігтися з "емкою" LS2. Причому не факт, що вам підійде розмір M різних моделей одного виробника.
В принципі це правило стосується всіх елементів екіпіровки - їх потрібно підбирати строго за розміром, інакше вони не будуть ефективно захищати тіло. Про те, як підібрати шолом, можна було б написати цілу статтю. Краще уважно вивчити це питання в інтернеті. Наприклад, тут . Правильно підібраний шолом, як підказують недавні трагічні новини, може врятувати життя.
Який тип вибрати? Почнемо з повністю закритого шолома - інтеграла. Його переваги - найбільша ступінь захисту голови, гарна шумоізоляція, низький аеродинамічний опір, краща захищеність мотоцикліста від вітру, дощу, пилу і комах. Але в таких шоломах швидко стає жарко при русі на невисокій швидкості в місті. Тому особливу увагу слід приділяти наявності якісної вентиляції. Крім того, звертаємо увагу на кут огляду - в шоломі з широким Візор буде зручніше стежити за "мертвими" зонами при зміні смуги.
У багатьох моделях інтегралів складно їздити в окулярах. Але в деяких є спеціальні канали для них.
Візори бувають прозорими, тонованими і дзеркальними. Тоновані має сенс брати, якщо ви переважно їздите в жарку погоду в сонячний день. Вночі в них буде дуже некомфортно.
Оптимально брати звичайні прозорі, але вибирати моделі з сонячними окулярами, які не дадуть вам осліпнути від яскравого сонця. Тут важливо, щоб окуляри були великими і опускалися якнайнижче. Іноді в шоломах зустрічаються вузькі окуляри - користі від них небагато, так як очі вони повністю не закривають.
Також рекомендується докупити до шолома пінлок, якщо його немає в комплекті. Пінлок - це спеціальна лінза, яка запобігає запотівання візору в холодну або дощову погоду. Крім того, в деяких шоломах є підкачка щік. Але в ній немає необхідності, якщо шолом добре підібраний за розміром.